مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین

کاملیا امامی؛ بهرام خیری؛ ماندان مؤمنی

دوره 11، شماره 41 ، مهر 1401، ، صفحه 255-292

https://doi.org/10.22054/IMS.2022.68535.2185

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف ارائه مدل تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین انجام شده است. در پژوهش حاضر با رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه زمینه‌ای و از طریق مصاحبه عمیق با خبرگان حوزه برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی در حوزه کسب‌وکارهای آنلاین، مدل تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین ...  بیشتر